AKTUÁLNÍ INFORMACE

 

Chytré placení v restauraci

přímo u stolu


chytré placení u stolu

--------------------------------------

EET se odkládá

na rok 2023

-----------------------------------------

Mobilní prodej + SIM karta

Platební terminál a pokladna v jednom

Pokladna+platební

terminál

-------------------------------------------

Nejsme pouze e-shop

instalujeme a programujeme pokladny

-----------------------------------------

Spotřební materiál

na

www.obalyfiser.cz

-------------------------------------

 PŘIJEĎTE SI K NÁM

 VYZKOUŠET

POKLADNÍ SYSTÉM

   

 Pokladní systém Vám rádi předvedeme na naší pobočce.

Termín je nutné předem rezervovat!

z důvodu instalace pokladen u zákazníků

---------------------------------------

Fišer Milan (pobočka Praha 4 - Libuš) - idatabaze.czPokladny a pokladní systémy - idatabaze.cz

RYCHLÝ KONTAKT

Praha:

Milan Fišer 

(vzorková prodejna a servis)  

 

Černošická 27, Vonoklasy

Praha - západ

 

Mobil 1: 603 869 364

Mobil 2: 605 707 802

obchod-pokladny@seznam.cz

 

Facebook pokladnyfiser


POČÍTADLO NÁVŠTĚV
TOPlist

Pozastavení EET

[30.03.2020]
Pozastavení EET

Ve Sbírce zákonů vyšla novela zákona o evidenci tržeb. S účinností k dnešnímu dni, tj. 27. 3. 2020, pozastavuje zákon č. 137/2020 Sb., o některých úpravách v oblasti evidence tržeb v souvislosti s vyhlášením nouzového stavu, povinnost evidence tržeb, a to po dobu stavu nouze a následujících tří měsíců.


Opatření související s šířením nového typu koronaviru COVID-19

Co znamená pozastavení EET?

 

Více po rozkliknutí, zde.

V souvislosti se vznikem a rozšířením onemocnění COVID-19 způsobeného novým koronavirem SARS-CoV-2 vyhlásila Vláda České republiky v souladu s čl. 5 a 6 ústavního zákona č. 110/1998 Sb., o bezpečnosti České republiky, pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví na území České republiky nouzový stav. V rámci vyhlášeného nouzového stavu je realizována řada omezujících opatření, která mají nebo mohou mít negativní dopad do oblasti podnikání. Tyto negativní dopady spočívají jednak přímo v nařízení uzavření provozoven, jednak v povinnosti přijmout opatření, která provoz podnikatelské činnosti mohou ztížit či výrazně omezit. Po dobu trvání nouzového stavu může být pro poplatníky, kteří již tržby evidují, obtížné zajistit výkon evidenční povinnosti (např. z důvodu výměny pokladního certifikátu). Výrazné problémy mohou pociťovat také poplatníci, kteří se na evidenci tržeb připravují, kdy je z důvodu nouzového omezena činnost provozoven dodavatelů pokladních zařízení. Též ze strany Finanční správy je na poplatníky apelováno, aby po dobu trvání nouzového stavu omezili návštěvu finančního úřadu za účelem převzetí autentizačních údajů či bloků účtenek.

Z těchto důvodů bylo přistoupeno k legislativnímu řešení spočívající v předložení návrhu zákona, který provádí úpravu povinností subjektů v oblasti evidence tržeb v souvislosti s vyhlášením nouzového stavu. Na základě tohoto návrhu dochází k pozastavení povinností poplatníků, bez ohledu na to, do které fáze evidence tržeb spadají, a to následovně:

Do dne ukončení nouzového stavu nejsou povinni plnit povinnosti dle zákona 112/2016 Sb., o evidenci tržeb (dále také jen „ZoET“), s výjimkou povinnosti zacházet s autentizačními údaji, certifikátem pro evidenci tržeb a blokem účtenek tak, aby předešli jejich zneužití.

V období 3 měsíců ode dne ukončení nouzového stavu
nejsou povinni plnit evidenční povinnost a povinnost umístit informační oznámení.

Cílem navrhovaného opatření je omezit administrativní povinnosti poplatníků po dobu trvání nouzového stavu. Důvodem prodloužení výjimky pro evidenční povinnost o další 3 měsíce je poskytnout poplatníkům dostatečný čas na přípravu na opětovné zahájení evidence tržeb, a také na její zahájení u poplatníků, kteří doposud povinnost evidovat tržby neměli. Pozastavení znamená, že žádný poplatník nebude muset po tuto dobu evidovat své tržby a tato povinnost nebude nikterak kontrolována.

 

Více informací na www.etrzby.cz - novinky

Více iformací na www.etrzby.cz - COVID-19


Autor: www.etrzby.cz