AKTUÁLNÍ INFORMACE

Pozor na změnu pokladen

SERD a SC

od 1.1.2019

info zde

-----------------------------------------------------

Pronájem pokladen

info zde

-----------------------------------------------------

Certifikované propojení váhy

s pokladnou dle

Welmec 2.2

od 1.1.2017

info zde

-----------------------------------------------------

 

Je pro Vás spuštěn

nový web

www.obalyfiser.cz

 

-----------------------------------------------------

 

 PŘIJEĎTE SI K NÁM

 VYZKOUŠET

POKLADNÍ SYSTÉM

 

 Pokladní systém Vám rádi předvedeme na naší pobočce.

Termín je nutné předem rezervovat!

z důvodu instalace pokladen u zákazníků

 

-----------------------------------------------------

 


Fišer Milan (pobočka Praha 4 - Libuš) - idatabaze.czPokladny a pokladní systémy - idatabaze.cz

RYCHLÝ KONTAKT

Praha:

Milan Fišer 

(vzorková prodejna a servis)  

 

GPS:
49°57'6.963"N, 14°16'45.340"E

 

Mobil 1: 603 869 364

Mobil 2: 605 707 802

obchod-pokladny@seznam.cz

 

-----------------------------------------------

 

České Budějovice:

Jiří Aubrecht

(prodej a servis)

 

GPS:
N 48°56.65707', E 14°30.63088'

 

Mobil 1: 603 887 281

Mobil 2: 605 267 771


triopokladna@centrum.cz

 

 

Facebook   


POČÍTADLO NÁVŠTĚV
TOPlist

POZOR ZMĚNA !! - všech pokladen SERD a SC

[12.12.2018]
POZOR ZMĚNA !! - všech pokladen SERD a SC

Jedná se pouze o pokladny SERD a SC (starší i nové) a k nim dané softwary. Pokladny zakoupené od 1.11.2018 mají 12 měsíců na rok podpory Zdarma.

 

Více info po rozkliknutí, zde.

Výhradní dovozce pokladních systémů SERD a SC si účtuje od 1.1.2019 poplatek ve výši 1200 Kč bez DPH za kalendářní rok za kus (jedno sériové číslo pokladny). Jedná se o úhradu na reagování dotazů (podpoře) zákazníků pokladních systémů, na dotazy kontrolních orgánů, dohledat a opravit chybně zaslaná data nebo chybné nastavení pokladního systému.

Jakákoliv podpora (poradenská, servisní), ať už směrem ke koncovým zákazníkům či dealerům, bude poskytnuta pouze pokladnám, které mají uhrazený servisní poplatek a softwarům s platnou licencí.

Jedná se o úhradu nákladů spojených:
- s kontrolou a profylaxí systému EET
- s reakcí na legislativní a technické změny
- s reakcí na případné výpadky systému EET
- s kompetentní orientací v problematice pokladních systémů a EET
- s naší komunikací s kontrolními orgány ČR např. dle zákona č. 280/2009 Sb.

 

Na základě těchto skutečností jsme schopni:
- reagovat na dotazy dodavatelů a koncových uživatelů pokladních systémů
- na dotazy kontrolních orgánů
- dohledat a opravit chybně zaslaná data nebo chybné nastavení pokladního systému
- zajistit kompatibilitu s novými operačními systémy s novými hardwary a nahradit již nedostupné.

 

Poradenskou a servisní podporu, ať už směrem ke koncovým zákazníkům či dodavatelům pokladních systémů, budeme poskytovat pokladnám, které mají uhrazený poplatek a aplikačním programům s platnou licencí.

Jedná se zejména o:
- poskytování aktualizací programů v pokladních zařízeních (firmwarů) v souvislosti s legislativními změnami, v souvislosti s nahrazováním a připojováním nových přídavných zařízení a v souvislosti s dalším vývojem
- změny DIČ
- reakci na požadavky a dotazy kontrolních úřadů
- doposílání a nápravu transakcí EET
- opravy databází
- servis hardwaru
- telefonické či mailové poradenství
- servis pokladních systémů přes internet (vzdálenou správu)

Ve stávajícím stavu pokladna fungovat bude, služba EET blokována nebude.

Objednávka servisního poplatku musí obsahovat, IČ, DIČ, sériové číslo pokladny nebo pokladen, telefonní číslo, mail. Objednání servisního poplatku bude možné do 20.1.2019 pro rok 2019. Dodatečné objednání možné nebude.


Objednávky zasílejte přímo dovozci SYSTEM-COMMERCE s.r.o. na e-mail: objednat@serd.cz .